Εργαλεία Χρήστη

Εργαλεία ιστότοπου


βιολογία

Σύγκριση εκδόσεων

Εδώ βλέπετε τις διαφορές μεταξύ της επιλεγμένης έκδοσης και της τρέχουσας έκδοσης της σελίδας.

Σύνδεσμος σε αυτή την προβολή διαφορών.

Προηγούμενος έλεγχος και από τις δύο πλευρέςΠροηγούμενη αναθεώρηση
Επόμενη αναθεώρηση
Προηγούμενη αναθεώρηση
βιολογία [2022/10/16 22:40] – [Η επιστήμη] adminβιολογία [2022/10/16 22:46] (τρέχουσα) admin
Γραμμή 3: Γραμμή 3:
  
 ====Η επιστήμη==== ====Η επιστήμη====
-Ως επιστημονική μελέτη της ζωής((Freeman// et al.// 2017, 1–18.)). η βιολογία έχει ευρύ πεδίο εφαρμογής, αλλά οι θεματικές της διαμορφώνουν ένα ενιαίο, συνεκτικό πεδίο((Urry et al. 2017, 2.)). Για παράδειγμα, όλοι οι οργανισμοί αποτελούνται από ''κύτταρα'' που επεξεργάζονται κληρονομικές πληροφορίες, οι οποίες κωδικοποιούνται σε γονίδια και μπορούν να μεταδοθούν σε μελλοντικές γενεές. Άλλο σημαντικό θέμα στη βιολογία είναι η ''εξέλιξη'', η οποία ερμηνεύει την ενότητα και την ποικιλομορφία της ζωής((Urry et al. 2017, 6.)). Η ''ενέργεια'' είναι επίσης σημαντικός παράγοντας για τη ζωή, καθώς επιτρέπει στους οργανισμούς να κινούνται, να αναπτύσσονται και να αναπαράγονται. Τέλος, όλοι οι οργανισμοί είναι σε θέση να ρυθμίζουν το δικό τους εσωτερικό περιβάλλον((Davies //et al.// 2013, 6-7.)).+Ως επιστημονική μελέτη της ζωής((Freeman// et al.// 2017, 1–18.)). η βιολογία έχει ευρύ πεδίο εφαρμογής, αλλά οι θεματικές της διαμορφώνουν ένα ενιαίο, συνεκτικό πεδίο((Urry et al. 2017, 2.)). Για παράδειγμα, όλοι οι οργανισμοί αποτελούνται από ''κύτταρα'' που επεξεργάζονται κληρονομικές πληροφορίες, οι οποίες κωδικοποιούνται σε γονίδια και μπορούν να μεταδοθούν σε μελλοντικές γενεές. Άλλο σημαντικό θέμα στη βιολογία είναι η ''εξέλιξη'', η οποία ερμηνεύει την ενότητα και την ποικιλομορφία της ζωής((Urry //et al.// 2017, 6.)). Η ''ενέργεια'' είναι επίσης σημαντικός παράγοντας για τη ζωή, καθώς επιτρέπει στους οργανισμούς να κινούνται, να αναπτύσσονται και να αναπαράγονται. Τέλος, όλοι οι οργανισμοί είναι σε θέση να ρυθμίζουν το δικό τους εσωτερικό περιβάλλον((Davies //et al.// 2013, 6-7.)). 
 + 
 +Οι βιολόγοι είναι σε θέση να μελετούν τη ζωή σε πολλαπλά επίπεδα οργάνωσης, από τη ''μοριακή βιολογία'' ενός κυττάρου μέχρι την ''ανατομία'' και τη ''φυσιολογία'' των φυτών και των ζώων και την εξέλιξη των πληθυσμών. Ως εκ τούτου, υπάρχουν πολλοί επιμέρους κλάδοι στη βιολογία, καθένας από τους οποίους ορίζεται από τη φύση των ερευνητικών ερωτημάτων και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται((Mosconi //et al.// 2008, T131.)). Οι βιολόγοι χρησιμοποιούν την επιστημονική μέθοδο για να κάνουν παρατηρήσεις, να θέσουν ερωτήσεις, να διατυπώσουν υποθέσεις, να πραγματοποιήσουν πειράματα και να καταλήξουν σε συμπεράσματα για τον κόσμο γύρω τους((Urry //et al.// 2017, 11.)).
  
-Οι βιολόγοι είναι σε θέση να μελετούν τη ζωή σε πολλαπλά επίπεδα οργάνωσης, από τη ''μοριακή βιολογία'' ενός κυττάρου μέχρι την ''ανατομία'' και τη ''φυσιολογία'' των φυτών και των ζώων και την εξέλιξη των πληθυσμών. Ως εκ τούτου, υπάρχουν πολλοί επιμέρους κλάδοι στη βιολογία, καθένας από τους οποίους ορίζεται από τη φύση των ερευνητικών ερωτημάτων και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν.[8][9] Οι βιολόγοι χρησιμοποιούν την επιστημονική μέθοδο για να κάνουν παρατηρήσεις, να θέσουν ερωτήσεις, να διατυπώσουν υποθέσεις, να πραγματοποιήσουν πειράματα και να καταλήξουν σε συμπεράσματα για τον κόσμο γύρω τους.[1] 
 ====Παραπομπές σημειώσεις==== ====Παραπομπές σημειώσεις====
 ~~REFNOTES~~ ~~REFNOTES~~
Γραμμή 13: Γραμμή 14:
   * Freeman, S., Quillin, K., Allison, L., Black, M., Podgorski, G., Taylor, E. Carmichael, J. 2017. "Biology and the three of life", in //Biological Science//, (1–18), Hoboken, N.J.: Pearson. [[https://www.worldcat.org/title/922799484?oclcNum=922799484|ISBN: 978-0321976499]].   * Freeman, S., Quillin, K., Allison, L., Black, M., Podgorski, G., Taylor, E. Carmichael, J. 2017. "Biology and the three of life", in //Biological Science//, (1–18), Hoboken, N.J.: Pearson. [[https://www.worldcat.org/title/922799484?oclcNum=922799484|ISBN: 978-0321976499]].
   * Modell, H., Cliff, W., Michael, J., McFarland, J., Wenderoth, M.P., Wright, A. 2015. «A physiologist's view of homeostasis». //Advances in Physiology Education//, 39(4): 259–266. doi: https://dx.doi.org/10.1152%2Fadvan.00107.2015.   * Modell, H., Cliff, W., Michael, J., McFarland, J., Wenderoth, M.P., Wright, A. 2015. «A physiologist's view of homeostasis». //Advances in Physiology Education//, 39(4): 259–266. doi: https://dx.doi.org/10.1152%2Fadvan.00107.2015.
 +  * Mosconi, F., Julou, T., Desprat, N., Sinha, D.K., Allemand, J-F., Croquette, V., Bensimon, D. 2008. "Some nonlinear challenges in biology". //Nonlinearity//. 21(8): T131. doi: https://doi.org/10.1088%2F0951-7715%2F21%2F8%2FT03.
   * Urry, L., Cain, M., Wasserman, S., Minorsky, P., Reece, J. 2017. "Evolution, the themes of biology, and scientific inquiry", in //Campbell Biology//, (2–26), New York: Pearson. [[https://www.worldcat.org/title/956379308ISBN: 978-0134093413]].   * Urry, L., Cain, M., Wasserman, S., Minorsky, P., Reece, J. 2017. "Evolution, the themes of biology, and scientific inquiry", in //Campbell Biology//, (2–26), New York: Pearson. [[https://www.worldcat.org/title/956379308ISBN: 978-0134093413]].
      
βιολογία.1665949223.txt.gz · Τελευταία τροποποίηση: 2022/10/16 22:40 από admin

Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά, το περιεχόμενο σε αυτο το wiki διέπεται από την ακόλουθη άδεια: CC Attribution-Share Alike 4.0 International
CC Attribution-Share Alike 4.0 International Donate Powered by PHP Valid HTML5 Valid CSS Driven by DokuWiki